Doteky Duše - konstelace srdce

24.03.2014 17:50

Jitka Š.: Nové poznání, hluboké poznání a přijmutí. Žiju teď celkem fajn a toto mi dává další mou vnitřní sílu a klid, stojím pevně na svých nohou, věřím si,..., jsem Jitka. Moc děkuji, svou práci odvádíte super. Opravdu dík. 

Jitka B.:  Určitě bych uvítala, kdyby takovýchto seminářů bylo více a navazovaly na sebe, abych se více dozvěděla a mohla se zdokonalovat ve vnímavosti, citlivosti a také se měla na co těšit a těšit se z případných pokroků. Technická poznámka: Kdybychom měli na očích šátek, nefixlovali bychom, i když nechtěně. Uvědomila jsem si, že musím zapracovat na své fyzičce, což jsem si dříve neuvědomovala. Velice ráda jsem poznala obě lektorky. Byly jste moc fajn. 

Jitka K.: Nevím, jestli je to mým současným rozpoložením nebo tématem semináře, ale tohle byl pro mě jeden z nejtěžších seminářů, na jakém jsem kdy byla. Obzvlášť sobota byla pro mě nepříjemná a víceméně jsem to tady protrpěla. Stálo mě hodně sil a přesvědčování, abych dnes přišla. A dnes to bylo nad očekávání dobré. Jsem ráda, že jsem tu byla. 

Lída Ř.: Posílila se ve mně jistota, že se mám intenzivněji věnovat sobě. Přestože jsem neměla nějaké výrazné prožitky, jsem si jistá, že jsem pro sebe získala další dobré informace a prošla jsem dál a přestala mě bolet záda. Jsem za to vděčná všem zúčastněným. Děkuji.

Iveta D.: K semináři - pro mě to byl nezapomenutelný zážitek, něco jako série zázraků - celou dobu tady jsem nepocítila žádný z problémů, pocitů a strachů, které běžně mám. Organizace, vyučující i zúčastnění - vše se mi líbilo, všichni byli milí, prostě dobrý pocit ze všeho, co jsme dělali. Jediné, co mě trošku dovedlo k zamyšlení, proč někteří něchtějí využít pomoci - podle mne si náhradu v práci mohl zajistit úplně kdokoliv, času bylo dost, ale to je každého věc :-) já jsem moc ráda, že jsem tady byla, a budu se snažit se takových seminářů - nádherných zážitků - účastnit častěji. Jen doufám, že zapomenu co nejméně a budu uplatńovat co nejvíce.  Jste obě super :) Moc děkuji. 

Tereza D.: Já nevím, přišla jsem zmatená s očekáváním, odcházím s pocitem nevím, a trochu prázdnotou. Mám pocit zklamání, ale nevím, jestli je to pravda, nebo co to je. Nicméně děkuji. 

Lubor F.: Já mám pocity veskrze pozitivní a příjemné. Obával jsem se skupinového sezení, ale vůbec mi to nevadilo. Naopak. Bylo to ale i tím, že se sešla (podle mého) dobrá skupina. Jediný, kdo mi vadil (kupodivu chlap) - Martin, druhý den nepřišel, za což jsem byl rád, přiznávám. Měl jsem strach i z dvoudenního semináře, připadalo mi to dlouhé, ale nebylo. Naopak, druhý den to bylo ještě lepší, protože jsme se již trochu znali a byli určitě otevřenější. Jsem rád, že jsem se přinutil a přišel. Moc děkuju hlavně vám, ale i ostatním. 

Zdeňka: tento seminář byl pro mě úžasným darem. Přivedl mě na cestu sebepoznání a seberozvoje. Příjemně strávený čas v laskavé společnosti. Relaxační techniky byly pro mě hodně přínosné. Je to pro mě dobrý start na další cestu. Děkuju.

Helena B.: Krásné, práce se všemi včetně Betynky byla hodně zasahující do hloubky. Reagovaly jste u mě přesně intiuitivně na to, o čem jsem večer přemýšlela. Děkuji za zpětnou vazbu o kategorizování mužů. Pro mě moc důležité. Díky moc za vše.