Jít svou cestou

10.07.2019 15:01

 Na plzeňském festivalu jsme v pátek 5. července přivítali účastníky programu s výmluvným názvem "Jít svou cestou".

 

 

 

 

 

 

 

Ve společně prožitém čase jsme se na pouti za svou cestou ponořili do úvah o svém místě v životě, o našem vlivu na to, jak žijeme, a také jsme mapovali hranici mezi harmonickým ideálem a reálným dneškem každého z nás.

 

 

 

 

Získali jsme tak zřetelná vodítka pro to, kudy se vydat dál - pro někoho je tím směrem výuka tance, pro dalšího obrat v životě doslova o 180 stupňů a pro jiného získání prostoru sama pro sebe. Také jsme zjistili, že se z nově objevené volnosti může jednomu až zamotat hlava.

Divukrásná hudba, vstřícná vzájemnost všech a laskavé vedení, jehož se ujala Ludmila Klepalová, vytvořily skvělou atmosféru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O tom ostatně svědčí slova některých účastníků:
"Jsem ráda, že jsem tady." Eva
"Cítila jsem víc energie." Jitka
"Cítila jsem se skvěle. Jako na hezké procházce." Alena
"Uvědomila jsem si, že jsem to JÁ! A že si můžu dělat, co chci." Jitka

Závěrem snad jen dodáme, že se z úspěchu našeho setkání radujeme - a již teď se těšíme na další!