Regresní terapie - odvádění přivtělených duší

14.01.2014 17:01

Jana T.: Bylo velmi příjemné strávit den s lidmi, kteří si na nic nehráli, a i já jsem mohla zůstat ve své přirozenosti. Jestli odešly nějaké duše, tím lépe. A jestli mě trochu opustí věčná únava, včetně únavy ze sebe samé, tím lépe. Děkuji za Váš čas, Vaši energii, pozornost, za nové podněty.

Jitka Š.: 1. Velmi příjemné lektorky - Lída + Dáda. Osobní přístup ke každé účastnici. Profi úroveň. Domácí prostředí.
                2. Pro mě absolutně nové téma. Odpolední praktická cvičení výborná. Dokonalý autogenní trénink - meditace. Úroveň mé aury mě nakopla dál.
Vše použiji pro můj další život - v hledání a uklidnění mé duše.

Linda: Příjemná atmosféra, pohodové lektorky, které nás provedly tématem citlivě a bezpečně.

Jitka K.: Děkuji za příjemné strávený den a zajímavou zkušenost.

Lída Ř.: Bylo mi moc dobře. Nevím, jestli se se mnou něco dělo, ale celou dobu jsem si uvědomovala, že mi je jinak než dřív. Úplně se mění mé vnímání sama sebe a ostatních. Je mi volněji a necítím tolik problémů. Vnímala jsem, že k sobě patříme. Děkuji! Je mi krásně.