Sám sobě léčitelem - odezva účastníků

05.02.2017 19:41

Michala M.: Díky tomuto kurzu jsem pocítila doopravdové napojení na vesmírnou energii, které jsem překvapilo mě, s jakou lehkostí a určitostí jsem ji pociťovala a dokázala s ní, díky neskutečně lehkým technikám, pracovat.

Tento kurz je pro mě velkým přínosem a i když vím, že cvičení doma, bez vedení Lídy, bude obtížnější, už teď se moc těším :-)

Až se toto naučím, bud velice ráda za další kurz zaměřený na práci s energiemi…. posun, porozumění, zvědomění…

Díky za skvělou společnost, mňamky atd…

MM

 

Simona Š.: Mně je smutno. Jakoby mělo něco končit. Je to pro mě teď náročné. Mám pocity marnosti, ale vím, že na sobě chci pracovat, protože mi to dává smysl. Nicnedělání mi smysl nedává. Samozřejmě jsem ráda, že tu jsem. Že jsem se kurzu zúčasntila. Ale zároveň mi fakt psychicky dobře není. I přesto děkuji, že jsem tu mohla být. Simona

 

Jiří D.: Díky za ukázání toho, jak zvyšovat energii, jak se léčit. Techniky vyzkouším, protože je vidět, že jsou tvoje, Lído, a že na tebe fungují. Vyzkouším a uvidím, jak budou fungovat u mě. Zatím z té ochutnávky vidím, že se s nimi dá uzdravit, pročistit. Něco je na mě moc, a nepotřebuji jasnovidnost, chodit pozpátku, atd. Zkusím teď cvičit pro zdraví, sílu, vůli. Odnáším si nastartování a věším, že tahle energie, kterou máme přivést je ta, co dala život. A proto umí i život léčit. Díky Jiří

 

Jana Š.: Děkuji za krásný energický víkend. Díky vám všem si odnáším mnoho cenných rad, informací a ponaučení, ke kterým bych se sama těžko dostala. Nyní mě samotnou čeká nejobtížnější práce – musím ve všem vytrvat, být si dobrým pozorovatelem a lépe i sebe pečovat – ozdravovat se a čistit. Ještě víc se těším a už nemám obavy z nového bydlení - domova v Praze. Kromě samotného kurzu jsem šťastná za příjemně strávený víkend ve společnosti hodných lidí, kteří se vzájemně podporují a pomáhají si ve svých cestách za tím vylepšováním sebe.

p.s. zvířátka to vše krásně doplňují, Právě začal intenzivně mňoukat Šroubek :-)

Děkuji Jana Š.

 

Jana F.: Naučila jsem se novou, dosud mě neznámou techniku na očištění a probuzení energetických center.

Oceňuji, že technika je jednoduše proveditelná, srozumitelná a lze ji jednoduše aplikovat v praxi. Odcházím s pocitem, že mě nic nebrání dělat to, co jsem se zde naučila, že je to pro mě bezproblémově proveditelné.

Vyhovuje mě tato víkendová forma, protože jsem mimo své prostředí, dalek od všedních záležitostí a tak se plně soustředím na sebe.

Už to je pro mě léčivé :-)

Jana