Šamanské léčení v šamanském kruhu, šamanské konstelace

21.08.2013 15:02

Jitka K.: Máte obě plnou důvěru, takže možná díky tomu, možná z neznalosti jsem se nerozhodovala, zda je či není pro mě vhodné se semináře zúčastnit. Nic konkrétního jsem nečekala, nijak zvlášť se netěšila. Skutečnost mě velmi příjemně potěšila, mám pocit, že mi tento víkend hodně dal, a že jsem se zase o kus dál posunula. Tím, že se známe ze skupiny, bylo pro mě snazší přijmout různé techniky a "úkoly" a zapojit se. Mám ze sebe a z celého víkendu moc dobrý pocit, maximálně jsem se zapojovala a snažila se co nejvíc si vzít. Zároveň si uvědomuji, jk důležitá je pro mě pokora a vědomí toho, že je potřeba nezastavit se, ale jít dál cestou sebepozání. Tady mi došlo, co jsem tak trochu už tušila, že toto je mým koníčkem, smyslem života, cílem. Děkuji za úžasný víkend.

Saša L.: Drahé holky, cítím velké poděkování. Ani nemůžu popsat, s jakým strachem jsem sem šla a s jakým obohacením a návodem k sobě odejdu. Děkuji a podanou ruku od vás, děkuji za to, že jste a za vše, co děláte, za vaší práci. Prostě cítím poděkování a přeji vám hodně síly, zdraví, lásky na vaší cestě životem. Moc si vás vážím a děkuji.

Lída Ř.: Hledala jsem další posun a pomoc a našla jsem, co jsem očekávala, i když ne tak konkrétně. Hlásila jsem se sem bez uvažování, už mi nepomáhá zamýšlet se a váhat. Lída a Dáda jsou lidé, kterým zcela důvěřuji. Jsem přesvědčená, že vše bylo dokonale sestaveno do sebe zapadající mozaiky, ve které mají místo lidé, zvířata, věci navzájem vztah a ovlivňují se a doplňují. Sounáležitost, porozumnění, pomoc, odpovědi, otevření cesty, laskavost, moudrost, vedení, naděje, úleva, napojení, mám se kam obrátit. DĚKUJI!!!

Stáňa E.: Seminář jsem objevila na internetu rozhozená po hádce s manželem a rozhodnutí se v životě někam posunout dál. Zaujalo mě: slibované znovuobjevení vlastní přirozenosti, spontaneity. Protože se často cítím jako svázaná a neschopná přirozených projevů emocí. Proto na mě bylo moc hrr, když jsme vyhěhly na večejnou cestu a měly poskakovat a pokřikovat v kruhu. Zažila jsem africké tance v A - centru, co je něco podobného, ale v intimnějším prostředí a s pomalejším rozjezdem. Tam jsem se kupodivu cítila velmi dobře, možná k tomu hodně přispívá bubnování, hudba. Prostředí zahrady a domu mi bylo velmi příjemné. Příprava kamenů na konstelace byla zajímavá, intomní činnost. Z ostatních účastnic i z vás lektorek jsem měla dobrý pocit (když pominu, že je mi nepříjemné, když mě někdo pozoruje a hodnotíé, co je můj problém, kterého se chci zbavit). Oheň byl fascinující zážitek. Konstelace mně překvapily tím, že se hodně rozebírají. Všechny mi připadaly fascinující, ta moje překvapivá. Díky.