Trojjedinnost v nás

12.12.2014 13:04

Lubor F.: Nevěřil jsem, že se v dnešní době dá sjednotit a zharmonizovat srdce, myšlení a tělo. Dnes jsem si uvědomil, že to jde.

Michaela M.: Opět jsem si uvědomila důležitost vztahů. Vztah k sobě = vztah k druhým. Nebát se otevřít srdce. Naučit se vědomě dávat a přijímat lásku! = Základ pro šťastný život!

Hana H.: Jsme ráda za poznání nových lidí - nových charakterů - nových srdcí. A děkuji za krásný prožitek z meditace. 

Jana F.: Uvědomila jsem si, že vše už vím sakra dlouho. A že vymýšlením dalších únikových cest nic nevyřeším. Neunikat - řešit. I když stále nevím jak. Řešit svůj zdravotní stav, abych ho stále nenosila v hlavě a nepřičítala mu vše, co v pravdě vyplývá z emocí.  

Jitka K.: Zase mám pocit, že si neodnáším vůbec nic, že jsem si nic nepamatovala a mrzí mě, že jsem si od začátku nedělala poznámky. 

Nicméně něco málo si odnáším, budu se učit víc vníat svoje srdce a také se učit žít vědomě, vnímat svoje myšlenky, pocity i činy. Snažit se směřovat k jednotě, vnímat svoje srdce. 

Lída Ř.: Cítím, že mám ve svém srdci velikou sílu. Uvědomování si svého srdce je to pravé. Nic víc mě teď nenapadá. Mám ho jako svou největší jistotu, která mi ukazuje cestu. Chci se k němu obracet jako ke svému  nejvyššímu rádci. 

Karla S.: Jsem klíč ke svému srdci. Jsem svůj plamen. Jsem buňka celku. Dáchám a jsem připravena. Chcoí se starat vědomě o svou duši. Chci být láska. 

Anna H.: Uvědomila jsem si obrovskou sílu svého srdce. Je plné lásky, která dokáže vše vyléčit. Je jí tam dost pro všechny a čím víc ji budu dávat, bude se mi ji víc vracet a tak mé srdce se nemůže nikdy vyčerpat, pořád bude plné.