Klientka po terapii

01.12.2014 18:02

Petra A.

Určitě jsem získala obrovskou sílu, nebo jsem ji spíše v sobě našla, žít a užívat si života. K tomu také patří to, že jsem zjistila, co chci v životě dělat a to je tvoření všeho druhu a to je právě to co mě nejvíce baví a naplňuje. Často se mi stává, že usínám s myšlenkami, co ještě vytvořit, jak a z čeho a pak se na to samozřejmě velice těším.
Další věcí je také to, že věci nebo události, které se mě osobně nebo mé rodiny nijak netýkají, nechávají mě v klidu. To před rokem vůbec nešlo. Kolikrát mě to až samotnou překvapí, jak jsem v klidu a jsem za to moc ráda.
Z toho také pramenily různé strachy, se kterými se nyní skoro vůbec nesetkávám a když přece, tak vím jak na ně a věřím, že jednou už mě trápit nebudou.
Myslím si, že to, že jsem si prošla tímto těžkým obdobím bylo pro mě velice nepříjemné, ale určitě jsem si tím projít měla, protože mě to mělo ukázat, co všechno bylo v mém dosavadním životě špatně, že pro mě bylo všechno důležitější než jsem já a teď vím, že je to naopak. Také jsem poznala sama sebe, co v životě chci a co nechci.
Také jsem se dokázala vyrovnat s minulostí, s velmi nepříjemnými událostmi z dětství.
Lidi, se kterými se potkávám, tak se od nich stále učím, nepotkávám je určitě náhodou, protože na některých vidím, jaké dělají přesně stejné chyby, které jsem dříve dělala já a pak si říkám, že se mají ještě hodně co učit, ale na to si musí každý přijít sám. Tito lidé většinou o radu nestojí a proto nemá cenu s nimi ztrácet energii.
Také jsem se naučila vnímat své vnitřní Já a hlavně mu naslouchat.
Za toto všechno a mnohem víc, co jsem se naučila a pro svůj život získala vděčím hlavně Lído tobě a strašně moc Ti za to děkuji a také Tobě Dádi, která jsi mi pomohla svým šamanským léčením, které je úžasné a moc pomáhá. Seslalo mě Vás asi samo nebe, protože sama a s nějakými léky bych asi byla ztracená. Jsem opravdu ráda, že jsem ty léky nezačala brát, asi při mě stál můj strážný anděl.
Jediné co mě ještě trápí je únava se kterou si někdy nevím rady a co mě dost brzdí v mém tvoření a vlastně skoro ve všem, také srdíčko stále poskakuje a stres z některých věcí, ale to se časem určitě ještě zlepší.
Moc moc moc děkuji Petra :-)