Minulé životy v nás - jednodenní seminář

07.11.2014 17:52

Jitka: Bylo to velice praktické! Na rozdíl od jinch filozofických seminářů tento přináší konkrétní rady, návody do normálního života. Netváří se, že to bude jednoduché! Ohromná vstříčnost. Nestavěly se vzdušné zámkym kde budeme žít šťastně a bez problémů. Místo toho se problémy řešily. Měl pro mě ohromný přínos a chuť problém řešit. Děiji. Bylo to za 1 pro obě stejně!

Ivo P.: Neměl jsem konkrétní potřeby či záměr k vyřešení nebo rychlé pomoci. Zajímalo mě vedení a průběh kurzu zde ve Slunečním větru a rozšíření vědomí v tematice minulých životů. S oběma oblastmi jsem pokročil ve spokojenosti. Pokud jde o vlastní prožitky z praktických cvičení, byly poměrrně silné, ale zatím nesrozumitelné. Jako obvykle, spojují se mi dohromady až později, vyyavují se souvislosti. 

Klára T.: Co mě přivedlo na seminář? Zvědavost, ale i pocit strachu, který se tady hodně projevil. Jestli se něco dozvím ze svého minulého života, co by mě posunulo dále. Strach nebo ta tréma, vnitřní třes úplně nepominul. Nevím prozatím, jestli mě to posunulo dále. Uvidím časem, co mi to přinese. Cítím se rozporuplně. Asi si to musí sednout. Snad se ještě uvidíme. Nechápu, co vyvolává pocit neklidu, vnitřní třes opět na konci. Začátek a konec. Mezitím O.K.  

Anna H.: Dnešní seminář mi ukázal mé zraněné místo, které musím vyléčit a pracovat na sobě, aby se mi to podařilo a já se uzdravila úplně. Moc za to děkuji! Budu se těšit na semináře v budoucnosti na téma - vnitřní dítě.