Seminář Doteky Duše

26.05.2013 17:47

Marie P.: Dnešním den byl pro mě velkým poznáním sebe sama. A určitě mě bude provázet v mém dlaším životě, protože si myslím, že se vše, co se tu odehrálo, promítne v budoucnu v mém žití. Asi více začnu sebe k mé spokojenosti, aby i má rodina byla spokojená. Jinak jsem plná vnitřních zážitků, pocitů, atd. Dozvěděla jsem se i více jak nahlížet na sebe a jak se sebou pracovat. Mnohokrát děkuji za zajímavou sobotu.

Lída Ř.: Očištění. Probuzení. Naděje. Klid. Zharmonizování. Náznak světla.

Sandra: Setkání se mi líbilo, ale nyní nemohu vymyslet co napsat, aby to vystihlo moje pocity. S tímto typem práce na sobě nemám moc zkušeností, proto nemohu objektivně hodnotit průběh, hloubku a splnění daného tématu.

Lenka: Dnešek mi dal spoustu myšlenek k rozjímání. Mám o čem přemýšlet. Dnešek se mi bude vracet, co jsme tu všichni zažívali. Uvědomění si a poznání svého já.

Majka K.: Zpočátku jsme se cítila velmi ostýchavá a bála jsem se ukázat své pravé já a řešila jsem, jak to vidí okolí, a bála jsem se jejich hodnocení.
Poté jsem se začala více otevírat a přestala řešit okolí. Začala jsem se cítit lépe, uužívala jsem si okamžik, a byla připravená na nové věci. Nevěřila jsem, že prožiju tak krásný den. Cítím se skvěle, uvolněně, uklidněně, sama jsem se sebou spokojená po dlouhé době. Cítím úsměv jak uvnitř, tak navenek.

Julie: Postupné uvolňování mé osoby. Hodně mi dnešní den dal. Kéž by bylo takových dní víc. Odcházím s haldou otazníků uvnitř sebe.

Jitka K.: Zajímavá zkušenost. Zjištění nových věcí o sobě. Trochu smutek. Rozhodně zájem o další pokračování.